BENVINGUDA

Els alumnes i professors dels institut d’Auró, Barcelona-Congrés, Institut Escola Daniel de Magrané i Guinovarda realitzen un projecte col·laboratiu per mostrar el món clàssic. Aquest any esperem els alumnes de l’institut Marta Mata.

Aquest bloc ha estat creat després de haver iniciat l’any passat un projecte col·laboratiu amb una pàgina de Facebook que porta el mateix nom.

Atès l’interès i la paulatina col·laboració dels nostres alumnes ens hem decidit a crear el bloc, que ens donarà l’oportunitat, creiem, d’aprofundir en alguns temes, o això esperem.

Per tant us convidem a tots, quan comenci el curs, a participar.

Quant al títol del bloc s’ha de mencionar als meus antics alumnes de l’Institut Maria Aurèlia Capmany de Cornellà que ho van proposar com a nom d’ un google site que malauradament està innactiu, pel meu canvi de centre. El meu agraïment a tots ells.

Tots desitgem que aquest bloc tingui tanta participació com la pàgina de Facebook. Gràcies als alumnes, amics i professors de totes les matèries que han col·laborat i que col·laboraran.