Lectura en veu alta

A la classe estem treballant la lectura en veu alta amb un llibre que es diu:L’Oriol pelacanyes es vol fer d’or. Hem fet grups i amb el mòbil de la Montse,amb la tablet i els ordinadors ens hem gravat i després  ho hem penjat a l’eportfolio. Això ens serveix per millorar en la lectura i llegir millor,almenys es el que jo crec.

 

MY FAVOURIT LUNCH

I like macaroni,caneloni and ice cream.

http://haejinsung.files.wordpress.com/2013/05/ice-cream-food-30981067-1440-900.jpg

I don’t like fish.

Isn’t nice.

En aquest tema  hem  apres  el nom del  menjar.Super facil!

MY HOUSE

My house is a flat.There’s a livingroom,two bathrooms,a kitchen,trhee bedrooms.

Tere’s a bath,trhee beds

MY DESCRIPTION

My name is Aisha.

I

Visita del Ferràn Alsina

A l’escola vam treballar la industrialització,amb un joc que es deia personatges en joc.

image

 

Després de jugar uns quants dies ens vam presentar a un concurs que tractava del joc, uns dies més tard ens van dir que haviem guanyat i com a premi va venir el “Ferràn Alsina” (era un actor que feia de Ferràn Alsina),ens va ensenyar a fer ocells de paper i entre tots vam fer com una màquina  d’ ocells de paper, vam fer-ne molts!

M’ ho vaig passar molt bé i a més a més ara ja sé  fer ocells de paper.

Ha sigut una experiència inolvidable i única.

CHRISTMAS DAY

A la classe d’anglès,hem fet un treball sobre els festivals.

christmas day

THE UK (prezi)

La classe de CS de Vimbodí em fet un treball sobre un país.

CONTE PER AL CONCURS DE L’ESCARITX

A la classe de textos, vam fer uns contes per presentar a un concurs de  l’escarritx,ens vam presentar: L’Eudald,la Gemma,l’Isaac,la Mar,el Miquel i jo.Aquest conte l’he fet amb diferents passos: prewriting, drafting, revising, editing i publishing. Havíem de triar un conte popular(el que volguéssim) He triat el conte de les set cabretes el llop i l’he transformat en les set zebres i el lleó. La eina amb que ho fet es el word,que ens serveix per fer contes,narracions,poemes,treballs…

Ho podré fer servir per fer treballs al llarg del curs i per l’any que ve.

Aquí esta l’enllaç per anar a la web de l’escarritx:

http://literariaescarritx.blogspot.com.es/

 

Les set zebretes i el lleó
Hi havia una vegada set zebres de Jamaica; que eren entremaliades i es portaven malament.
La mare de les zebres sempre els hi deia que es portessin bé.
I les zebretes deien a cor que ho passaven millor portant-se malament.
I la mare entrava a la seva habitació i es tancava per tranquil·litzar-se.
La mare es va cansar del comportament de les zebres, es va enfadar i va marxar de casa.
Les set zebretes van aprofitar que la mare no hi era per cridar, saltar, tirar coses…
De cop, a la porta es va sentir un toc,toc,toc.Les set zebres i el lleó
Hi havia una vegada set zebretes de Jamaica; que eren entremaliades i es portaven malament.
La mare de les zebretes sempre els hi deia que es portessin bé.
I les zebres deien a cor que ho passaven millor portant-se malament.
I la mare entrava a la seva habitació i es tancava per tranquilitzar-se.
La mare es va cansar del comportament de les zebretes, es va enfadar i va marxar de casa.
Les set zebres van aprofitar que la mare no hi era per cridar, saltar, tirar coses…
De cop, a la porta es va sentir un toc,toc,toc.
I com que la porta estava oberta va entrar un lleó i va cridar-lis que se les menjaria.
I les zebretes van dir que ho intentés,.I li van començar tirar coses a aquell lleó babau.
El lleó va marxar per pensar com menjar-se les zebres i va tenir una idea.
Va tornar a picar a la porta de les zebretes, li van obrir i van preguntar que què volia.
I els va explicar que tenia una gran idea.
Els hi va dir que fossin amics perquè tenien coses en comú.
Les zebres van parlar. Al cap de cinc minuts van dir-li que sí. I van marxar a molestar a tothom.
Quan la mare va tornar, va trobar-se la casa buida; va cridar que ja havia arribat.
Però el silenci regnava.
La mare zebra va buscar les seves zebres amb més ani (més…)

Gràfica de barres

A matemàtiques,he fet un grafic de barres sobre la llargada d’alguns animals.
Ho he fet amb l’ajuda del Blai i del Youssef.Ho hem fet amb un programa que es diu create a graph.
M’ha servit per apendre a fer un grafic de barres a l’ordinador.
Em pot servir per fer grafics al llarg del curs i a l’institut.

href=”http://blocs.xtec.cat/aishaissifou/files/2015/10/graph.jpg”>graph

EL MEU PRIMER CÒMIC DIGITAL.

A textos,he fet un còmic digital en un programa,(El Pixton).
He seguit els passos:Prewiting,Drafting,Revising,Editing i Publishing.
He après a fer un còmic digital amb l’ordinador.
La propera vegada ficaré més vinyetes i faré el còmic més divertit.

Còmic