Els treballs dels E.U.A

Hem fet un treball, ens han dividit per grups i cada grup feia preguntes sobre coses dels E.U.A. Ho hem fet per grups i el meu grup el composàvem: L’ Smaïl, l’ Èric i jo.  M’ ha servit per saber més coses dels E.U.A , com: quants habitants te E.U.A? , Què es la NASA? , Quins esports practiquen?, Quin és el menjar més típic?… M’ ha servit per els dubtes que teníem ara haver-los trobat i entès Com a curiositat m’ ha sorprès molt els habitants que te E.U.A i en té 320.290.000.000. Ha estat bé.

images 2

Long Beach!

Nosaltres els alumnes de cs em escollit un país o illa que estigues al Estats Units.Per fer el treball em utilitzat la eina prezi.M’ ha servit per aprendre coses noves de el país que he fet. He àpres coses noves que no savia d’ aquest país,a escriure en àngles, com es el país, diferents verbs per fer el treball… Ho eh àpres gracies a la meva mestra que ma ajudat a entendeu més, la rubrica com a pauta per anar seguin i tenir mes bona nota… M ha encantat fer aquest treball!

Gràfic de sectors!

A la classe de mates em fet un gràfic de sectors de les eleccions al parlament europeu ” Vimbodí”.Ens vam dividir per 2 grups i el meu grup el conponiem la Laura, la Cristins i jo. Cada grup feia el mateix.Fen aquest gràfic de sectors he àpres a fer-lo perque mai havia fet cap,a distingir la informació,a posar-nos d’acord amb les idees… He àpres a fer aixo gràcies a la meva professora Montse que ens ho ha explicat pas a pas.M’ ha servit per veure mes clar els vots.

M’ ha agradat fer el gràfic de sectors perque mai n’ havia fet!

unnamed grafic de sectors

ICE HOCKEY

La Maria, la Carla, la Laura i jo, vam fer un treball en anglès de “Ice hockey”.

En aquest treball em utilitzat un programa que es diu PREZZI.

Eh après: com es juga, quines normes hi ha en l’ esport, l’ equipament , frases i paraules en anglès i eh vist la pista de “Ice hockey”
Despres de haver fet el treball, el vam presentar a la classe i els hi va agradar!!!

M’ ha agradat molt fer aquest treball i em rigut molt!♥ ♥

METÁFORA

Un saco de palabras un día me explicó, una história romántica y llena de amor.
El amor que nos transmitió ésta história elegante y con euforia, nos llegó al corazón llena de emoción.
El corazón se puso tan contento que se volvio como el viento.
¡ Un día el viento se escapó y ésta história terminó!

llibre

FEM UN HISTOGRAMA!!

Un histograma es com un gràfic de barres però les dades no son exactes.
Els de 6è em fet bun histograma i vam seguir aquests pasos:
1- Ficar a la paret els nombres per mesurar-nos.
2- Cridar a tots els alumnes de l’ escola i mesurar-los.
3- Parlar habere com ho fariem.
4-Fer el histograma al ordenador (amb el programa create A graph)
5- Imprimiru!!!
En aquest treball eh apres que es un histograma, a fer un histograma, a cooperar amb grup…

M’ ha agradat moltissim fer el histograma!!

AINHOA

graph