Càlcul de percentatges

Com ja pots suposar, en els nou anys de vida d’aquest bloc el tema percentatges ja ha aparegut a diversos articles, els podràs trobar tots a 2017 – Unitat 8. Avui però, n’afegirem alguns enllaços més.

Començarem amb un ben simple, Percentage Game, on hauràs de pintar el percentatge de quadres indicats.
Tot seguit farem un pas més i hauràs de relacionar preguntes i respostes a Match de percent of a number to its answer.
Si t’has perdut és el moment d’anar a Percentatges, que amb els seus tres apartats et permetrà revisar el que has aprés a classe per tot seguit tornar als exercicis.
I arriba ja l’hora del càlcul amb Teacher LED, on et barallaràs amb els descomptes. Afortunadament tens una calculadora en pantalla per ajudar-te a fer les operacions.
Ja en la mateixa línia, però sense calculadora pots trobar més exercicis a Porcentajes i a Vamos a calcular porcentajes.
Per acabar una mica de càlcul mental amb la ficha 12 de Rellena huecos.