Taules de proporcionalitat

La millor manera d’acabar d’entendre que són les magnituds proporcionals és amb les taules de proporcionalitat. Veure com en canviar els valors de la primera també ho fan els de la segona ens permet veure ben clarament el lligam que les relaciona. Avui per tant us poso quatre enllaços a pàgines on hi surten aquestes taules.
La primera, Didacmatic Primaria, ha estat creada per Juan García Moreno, mestre de matemàtiques multipremiat i que desenvolupa la seva tasca a Lebrija.
La segona, Proporcionalidad y porcentajes: Magnitudes directamente proporcionales, correspon a Editorial Anaya.
La tercera, Escalas y proporciones – 1 és de Genmagic.
La darrera, Magnitudes directament proporcionales, és com Genmagic un altre habitual del nostre bloc, El Tanque Matemàtico.