Festa de Carnestoltes 2011

El passat dijous 3 de març, l’escola va celebrar el carnestoltes amb concursos gastronòmics i de disfresses.

Com cada any, la qualitat dels plats dels participants era molt alta i va ser molt difícil escollir el guanyador.

Els alumnes del matí van tenir, a més, una classe de hip-hop.

A la tarda, els alumnes van poder posar a prova els seus coneixements a la nostra particular versió del concurs “1, 2, 3”

Per veure totes les fotos feu clic aquí.

Festa de Carnestoltes 2010

Com es tradicional, l’Afa Morera Pomar ha celebrat el Carnestoltes amb un concurs gastronòmic, primer en edició de matí, desprès en edició tarda. Tothom s’ha esmerat molt i la deliberació del jurat ha sigut difícil: tot estava molt bo!

concurs gastronomic

Feu clic a la foto per accedir a tota la galeria de fotos

entrega de diplomes

Ha arribat final de curs i fem entrega de diplomes personalitzats als alumnes d’Instrumental i de Català. També hi ha les fotos del final de curs dels alumnes d’anglès i d’informàtica. Fes clic a la foto per accedir a tot el album de fotografies.

els professors entregen diplomes