ScreenToaster
Recursos, TIC, Tutorials, Web 2.0 abril 20th, 2009Moltes vegades us hagués anat bé poder fer un tutorial per a explicar un procés determinat. Res més fàcil! Aquí teniu una manera de fer-ne un. ScreenToaster és una aplicació online que us permet gravar allò que esteu fent al vostre ordinador. Pot gravar la pantalla sencera o un àrea rectangular determinada acompanyada, si voleu, de la vostra veu i, fins i tot, podeu utilitzar la webcamp. Us permet desar-lo al vostre ScreenToaster, pujar-lo a Youtube o baixar-lo al vostre ordinador en format .mov o .swf.

El ScreenToaster per TERESA TORNÉ, a no ser que s'indiqui el contrari, està sota una Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Spain Llicència.









octubre 11th, 2009 at 13:05
Una altra opció interessant però que requereix d’instal·lació en el teu ordinador és el Wink http://www.debugmode.com/wink/
octubre 11th, 2009 at 15:37
Gràcies pels teus comentaris, Marc. Prenc nota!