CAPACITATS D’EDUCACIÓ INFANTIL

  • Progressar en el coneixement i domini del seu cos, en el moviment i la coordinació, tot adonant-se de les seves possibilitats.

  • Assolir progressivament seguretat afectiva i emocional i anar-se formant una imatge positiva d’ell mateix i dels altres.

  • Adquirir progressivament hàbits bàsics d’autonomia en accions quotidianes, per actuar amb seguretat i eficàcia.

  • Pensar, crear, elaborar explicacions i iniciar-se en les habilitats matemàtiques bàsiques.

  • Progressar en la comunicació i expressió ajustada als diferents contextos i situacions de comunicació habituals per mitjà dels diversos llenguatges.

  • Observar i explorar l’entorn immediat, natural i físic, amb una actitud de curiositat i respecte i participar, gradualment, en activitats socials i culturals.

  • Mostrar iniciativa per afrontar situacions de la vida quotidiana, identificar-ne els perills i aprendre a actuar-hi en conseqüència.

  • Conviure en la diversitat, avançant en la relació amb els altres i en la resolució pacífica de conflictes.

  • Comportar-se d’acord amb unes pautes de convivència que el portin cap a una autonomia personal, cap a la col·laboració amb el grup i cap a la integració social

Publicat dins de General | Deixa un comentari

COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE PRIMÀRIA

  • Competència comunicativa lingüística i audiovisual.
  • Competència matemàtica.
  • Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic.
  • Competència artística i cultural.
  • Competència digital.
  • Competència social i ciutadana.
  • Competència d’aprendre a aprendre.
  • Competència d’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria.
Publicat dins de General | Deixa un comentari

COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE SECUNDÀRIA

  • Competència comunicativa, lingüística i audiovisual
  • Competències artística i cultural
  • Tractament de la informació i competència digital
  • Competència matemàtica
  • Competència d’aprendre a aprendre
  • Competència d’autonomia i iniciativa personal.
  • Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic
  • Competència social i ciutadana
Publicat dins de General | Deixa un comentari

COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE L’ÀMBIT DIGITAL

DIMENSIÓ INSTRUMENTS I APLICACIONS

* Competència 1 –> Seleccionar, utilitzar i programar dispositius digitals i les seves funcionalitats d’acord a les tasques a realitzar

* Competència 2 –> Utilitzar les funcions bàsiques de les aplicacions d’edició de textos, tractament de dades numèriques i presentacions multimèdia.

* Competència 3 –> Utilitzar programes i aplicacions de creació de dibuix i edició d’imatge fixa, so i imatge en moviment.

DIMENSIÓ TRACTAMENT DE LA INFORMACIÓ I ORGANITZACIÓ DELS ENTORNS DE TREBALL I D’APRENENTATGE

* Competència 4 –> Cercar, contrastar i seleccionar informació digital tot considerant diverses fonts i entorns digitals.

* Competència 5 –> Construir nou coneixement personal mitjançant estratègies de tractament de la informació amb el suport d’aplicacions digitals

* Competència 6 –> Organitzar i emprar els propis entorns personals digitals de treball i d’aprenentatge.

DIMENSIÓ COMUNICACIÓ INTERPERSONAL I COL·LABORACIÓ

* Competència 7 –> Realitzar comunicacions interpersonals virtuals i publicacions digitals.

* Competència 8 –> Realitzar activitats en grup utilitzant eines i entorns virtuals de treball col·la-boratiu.

DIMENSIÓ HÀBITS, CIVISME I IDENTITAT DIGITAL

* Competència 9 –> Desenvolupar hàbits d’ús saludable de la tecnologia.

* Competència 10 –> Actuar de forma crítica, prudent i responsable en l’ús de les TIC, considerant aspectes ètics, legals, de seguretat, de sostenibilitat i d’identitat digital.

Publicat dins de General | Deixa un comentari