SOM LA CLASSE DE LES ABRAÇADES

SOM LES CLASSE DE LES ABRAÇADES I ENS AGRADA MOOOOOLT!!!
PAGA
SI VOLEU VEURE LES ALTRES FOTOGRAFIES CLIQUEU AQUÍ.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

LES ESTACIONS

MIREU QUINA CANÇÓ MÉS XULA HEM ESCOLTAT!!!

PSICOMOTRICITAT

AVUI HA ESTAT EL PRIMER DIA QUE HEM FET PSICO A P4. HA ESTAT UNA MICA ACCIDENTAT, JA QUE EREM TOTS A LA SALA PSICO.
ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ. SI VOLEU VEURE LES FOTOGRAFIES CLIQUEU AQUÍ.
page

RACONS DE NÚMEROS

AVUI HEM COMENÇAT A TREBALLAR UN NÚMERO, EL 0, I LA KIM ENS ENSENYA A FER-HO MITJANÇANT RACONS, UN ÉS DE GRAFISME DE FARINA, UN ALTRE AMB CORDILS, PLASTELINA I PISSARRES VILEDA!!! ENS HA AGRADAT MOLT. CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOGRAFIES.

DITA DE SETEMBRE

SETEMBRE

L’ANIVERSARI DEL MARTÍ

EL NOSTRE MARTÍ VA FER ANYS A PRINCIPI DE MES I AVUI HO HA CELEBRAT AMB NOSALTRES. MOLTES GRÀCIES I FELICITATS MARTÍ!!!
MARTÍ
RECORDEU VEURE LES FOTOGRAFIES EN LA PESTANYA DE DALT FEM 4 ANYS!!.
JA VEUREU QUE EL RUI PENG ESTAVA TANT CONTENT AMB LA FESTA QUE HA SORTIT A TOTES LES FOTOS!!!

CONTE NOU: UNA ABRAÇADA

EL CONTE D’ UNA ABRAÇADA ENS L’HA PORTAT L’UNICORN TON. EL VA TROBAR I VA PENSAR EN LA NOSTRA CLASSE.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

EL CONTE DE CREIX CREIX

CREIX CREIX
índex

LES ESTACIONS

L’OTTO, QUÈ ÉS L’EMAT QUE ENS ENSENYA EL RAONAMENT LÒGIC ENS VA ENSENYAR AQUESTA CANÇÓ. PERÒ ENS HA COSTAT MOLT TROBAR UN VÍDEO QUE SORTÍS TOTA LA CANÇÓ. HEM POSAT AQUEST QUE SURTEN UNS NENS CANTANT. I UN ALTRE D’UN FRAGMENT DE LA CANÇÓ.

PRIMERS DIES

JA HEM COMENÇAT!!! MILIONS D’EMOCIONS I SENTIMENTS ENS HAN OMPLERT EL COR!!! JO TENIA MOOOOLTES GANES DE VEUREL’S I AXUXAR-LOS.
AQUESTS DIES ESTEM ADAPTANT-NOS UN ALTRA COP A LA RUTINA DE L’ESCOLA, ALS NOUS COMPANYS, I TROBEM A FALTAR ALS QUE HAN MARXAT. TAMBÉ ENS ADONEM QUE TREBALLEM MÉS I JUGUEM MENYS… ENS FEM UNA MICA GRANS I ENS HEM D’ANAR ADAPTANT.
JO ESTIC MOLT CONTENTA, JA QUE HO ESTANT FENT SUPERBÉ. HEM FET UNA MICA DE TOT AQUESTS DOS PRIMERS DIES, HEM FET EL NOSTRE PENJADOR DE P4, HEM FET UN DIBUIX DE LES VACANCES, TAMBÉ HEM ESCRIT LA PARAULA ABRAÇADES QUE TÉ UNA LLETRA MOLT EXTRANYA, LA Ç.
TAMBÉ ALGUNS JA ESTEM A PART DE ESCRIVINT EL COGNOM, FENT LA DATA (ESCRIUEN EN DIA DE LA SETMANA I EL NÚMERO, PER EXEMPLE: DIMECRES, 13)
UNA DE LES ALTRES COSES QUE HEM FET ÉS JUGAR A LES JOGUINES NOVES DE P4 I HEM COMENÇAT A FER RACONS!!! TAMBÉ AVUI HEM FET PINTURA I ENS HA VINGUT A VEURE: L’UNICORN TON.
20170907_141124MINI

SI VOLEU VEURE FOTOGRAFIES D’ALGUNS MOMENTS, CLIQUEU AQUÍ.
page