El dimoni vident del 2012

Un any més participem de la tradicional plantada del dimoni de Badalona. Els alumnes de les aules d’acollida de l’Institut Eugeni d’Ors, Escola Lestonnac i Escola L’Assumpció de Badalona han construït un dimoni conjuntament i l’hem portat a la platja el dilluns 7 de maig.

Quasibé 100 joves recentment arribats a la nostra ciutat es van trobar a la platja de Badalona per fer la seva particular aportació a les festes de Maig ‘ 12, i també vam gaudir de la col·laboració d’uns alumnes de l’Ala Oberta de Lestonnac.

Vam aprofitar l’ocasió i el bon temps que acompanyava per fer una gimcana pels carrers del centre. Feia goig de veure!!!

Benvinguts a Badalona dimoniets!!!

Joc de ciutat: Descobrim Badalona

A la sortida del  dimoni vam fer un joc de coneixement de la ciutat per grups.

Trobareu les respostes en aquest enllaç

Descobrim Badalona, respostes

Tots els grups ho vau fer molt bé. 😆

Els resultats són aquests:

Grup 18 punts

Grup 2 : 9 punts

Grup 3: 8’5 punts

Grup 4: 7’5 punts

Grup 5 : 8’5 punts

Grup 6 : 10 punts

Grup 7: 8 punts

Grup 8 : 9 punts

Grup 9 : 8 punts

El grup guanyador és el grup 6 format per Momna 😕 , Aemam 🙂 , Abdul 😮 , Shahzeb 😛 , Zubair 😉 , Jimiaon 😯 , Waqas 😀  i Arshad 😛

MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES!!!!!!

Gegants, cap-grossos i bèsties de les festes de Badalona

Cada any Badalona celebra les Festes de Maig, dedicades a Sant Anastasi, patró de la ciutat. Les festes compten amb elements festius: l’àliga, dracs, dimonis, gegants, cap-grossos, …

L’exposició “Forjadors de la Festa, imatgeria i bestiari festiu de Badalona” ens mostra aquests elements, que molts poden ser portats per nois i noies.

Hem portat el nostre dimoni a la platja

El dilluns, dia 9 de maig, alumnes i professors de les aules d’acollida de l’Institut Eugeni d’Ors i de les Escoles Lestonnac i M.D. de l’Assumpció ens vam trobar per anar tot junts a portar el nostre dimoni a la platja. També ens van acompanyar els nois i noies de l’Institut Barres i Ones.

Vam anar amb metro des de Sant Roc fins a Pompeu Fabra, vam baixar pel carrer del Mar fins a la Rambla. Vam deixar “El dimoni de la crisi” als peus de “El dimoni ho té cru”, al costat de molts dimonis i dimoniets d’altres escoles de Badalona.

Després vam fer un joc per grups, “Descobrim Badalona”. Al final vam visitar l’exposició “Forjadors de la festa”, a la planta baixa de l’Ajuntament i a la sala “El Refugi”.

EL DIMONI TREU EL CAP

el cap del dimoni

Falten pocs dies perquè arribi el mes de Maig i el nostre dimoni de la crisi ja està prenent forma.

Molt bon treball!!

Ahir al matí, els alumnes de l’escola Lestonnac van passar el cap del dimoni a l’escola Assumpció.

Us informarem amb més fotos!!

Adéu