ELS EXPLORADORS.

Els alumnes de tercer hem desenvolupat un gran interès per la fauna, estudiant el projecte Els animals.
Tot d´una ens convertirem en exploradors, haurem d´investigar pel pati de l´escola, tot cercant els codis QR i desxifrant la informació que ens donaran sobre els animals.exploradors

Anirem en grups de 4, anotant en una llibreta la informació més important.
Després haurem de retornar a l´aula i completar un Socrative de 33 preguntes sobre els animals per a veure que hem descobert.
Plànol de l´escola.

SOCRATIVE DELS ANIMALS.
qramfibis

qraus

qrmamífers

qrpeixos

qrreptils

qrvertebrats
qrreptilsqrpeixosqrmamífersqrausqramfibis

Free Video made – Whiteboard advertisement Template

UTILITZACIÓ DELS DISPOSITIUS MÒBILS A L´AULA.

Com a novetat en aquest curs 2016-17 a les aules de Tercer s´han implantat l´us dels dispositius mòbils.
Concretament es disposen de 14 tablets i mòbils de segona mà que es fan servir a l´aula.
A tercer s´ha apostat per la gamificació a l´aula.
Es fan servir diverses APP´S tant per la valoració del comportament i comunicació amb les famílies amb l´APP Classdojo.
Com a reforç a les assignatures d´aula com matemàtiques i català s´estan creat continguts amb l´APP KAHOOT i SOCRATIVE (Aquesta última a més a més et dóna la possibilitat de reportar els resultats en temps reial al profesor i veure al mateix temps els encerts i errades de la unitat a treballar.)
També es fan servir APP´S com Picalletres, El gran dictat i APPLICA ´T a Català, SMARTICK, MATEMÁTICAS 8 AÑOS,…
A l´assignatura de Medi s´està treballant per projectes i les presentacions davant dels companys es fan mitjançant PowerPoint i l´APP KEYNOTE.
Els dies de cumpleanys, els nens/es el.laboren un POWNTOON, presentació que es pot exportar al YOUTUBE i que es fa arribar a totes les famílies a través del CLASSDOJO.
En tot moment s´incentiva a l´alumnat a fer creacions multimèdia a casa que poden portar a clase i que posteriorment les penjem al bloc.
Us fiquem uns enllaços on es veu la feina feta.
classdojo
kahoot
socrativeteacher

2a PART Esqui fons a Tavascan.

2A SESSIO EBE TAVASCAN by Slidely Slideshow

ESQUI DE FONS A TAVASCAN.

1A SESSIÓ EBE. SNOW

VISITA DELS PATGES. PART 2

Diego Roldán’s Slidely by Slidely Slideshow

VISITA DELS PATGES I REIS MAGS.

DEURES DE NADAL. TERCER.

LES ETAPES DE LA VIDA. Nicolás, Èric, Andreu, Sami i Joel

ETAPES DE LA VIDA. Eva, Ayla, Ibtissam i June.