Benvolguts pares,

Amb motiu de l’inici del nou curs escolar, em poso en contacte amb vostès per tal de fer un recordatori d’aquells aspectes claus que cal tenir en consideració per tal de garantir un bon funcionament:

• Cal que els alumnes portin un estoig amb colors de fusta, retoladors, llapis, goma, maquineta, bolígraf blau i vermell, regle plana de 20 cm, tisores de punta rodona, pegament de barra i 6 llibretes grans (es poden aprofitar les de l’any passat). També és necessari que disposin d’una carpeta amb SEPARADORS per tal de poder endur-se aquelles tasques que no s’hagin pogut acabar a classe. En la mesura del possible,  que tot estigui marcat amb el nom de l’alumne/a per tal d’evitar pèrdues.
  • Hauran de dur una ampolla de plàstic petita, que hauran de portar plena de casacada dia i la guardaran a la motxilla.
  • El dia d’Educació Física serà el DIVENDRES al matí. Serà necessari que els nens/es portin el xandall de l’escola, sabatilles esportives i una bossa o motxilla petita amb una samarreta de recanvi i una tovallola.
  • Seria convenient posar el nom a la bata brodat per poder reconèixer-la sense dificultats i evitar pèrdues. Tant la bata com la jaqueta i/o abric hauran de portar una beta per poder-la penjar i així evitar que caiguin constantment a terra i es facin malbé.
  • Per tal de comunicar-me qualsevol dubte o suggeriment, podeu realitzar la vostra consulta a través de l’agenda o bé concertant una entrevista.

Moltes gràcies per la seva atenció i col.laboració.

BON INICI DE CURS!!!!

Anna Llopis