Colònies al Pou de Glaç

La setmana passada els alumnes de 5è van anar de colònies a la Bisbal de l’Empordà. Allí vam conviure 5 dies al Pou de Glaç i vam aprendre moltes coses dels nostres companys i profes. Va ser tota una experiència que mai oblidarem!!! Aquí teniu un recull d’algunes de les activitats que vam fer!!!

Que gaudiu de les fotos i de les vacances que venen!!!!!

Circuit elèctric

A naturals hem passat d’estudiar el cos humà a començar a estudiar els diferents tipus d’energia que ens envolten. El primer que hem fet és treballar l’electricitat i el magnetisme: per a que veieu la pràctica d’aquest tema, us adjuntem unes quantes fotografies.

EXPERIÈNCIA PULMONS

Aquest any, a Naturals, hem començat a treballar el cos humà. El primer que hem vist ha estat l’aparell respiratòri, és per això que, la primera experiència del curs ha estat veure un aparell respiratòri de xai, per tal d’entendre com “funciona”, els canvis que es succeeixen…

És una experiència engrescadora per als nens i nenes, doncs els apropa a ells mateixos i, senten molta curiositat per tot el que fa referència al funcionament del seu cos per dintre.

Aquí teniu un breu recull de fotografies que il·lustren l’experiència feta a l’escola.

LES CLASSES DE FILOSOFIA, per on comencem?

Benvolguts pares, aquest any hem encetat un nou llibre de Filosofia: Pimi. Abans de començar aquestes classes, és important establir unes “regles de joc” i, que els alumnes sàpiguen què van a fer i per a què els servirà el que fem.

Per això, a la primera sessió, vàrem fer grups i entre tots van anar dient que hauriem de fer per a que la classe de filosofia fos profitosa per a tothom i, les idees que ells teníen sobre el que els ensenya la filosofia.

Ho vam passar molt bé, varem arribar a força acords i, aquest és el procés i el resultat de tota aquesta sessió, en unes quantes fotografies.

Hola!

Benvinguts i benvingudes!!!

Aquest és el bloc dels alumnes de cinquè, a partir d’ara, aquí podeu mirar què anem fent al llarg del curs, deixar-hi la vostra opinió… Us animo a tots i a totes a participar-hi, pares, mares i alumnes!