Hola nois i noies!!!
Us recordeu de la exposició que ens va fer en Santi sobre el mosquit tigre? Us va agradar???
Expliqueu als nens i nenes que no van poder escoltar-la de què anava i quina feina us va donar.
Marta
Hola nois i noies!!!
Us recordeu de la exposició que ens va fer en Santi sobre el mosquit tigre? Us va agradar???
Expliqueu als nens i nenes que no van poder escoltar-la de què anava i quina feina us va donar.
Marta
Hola NOIS I NOIES de 5è m’agradaria que m’expliquéssiu les sensacions que us produeix la neu.