Arxiu mensual: maig de 2012

Decoració de Nadal

El 13 de desembre vam decorar el passadís  amb un arbre de nadal, flocs de neu, estels de paper i  la nostra classe la vam guarnir amb decoració de Nadal.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Sortida a la Bòbila de Gavà

Dijous, 22 de  novembre de 2011, vam anar a la  Bòbila  de Gavà i vam fer moltes proves  olímpiques diferents amb classes de sisè d’altres escoles, que van ser: – Llançament de javelina. – Carreres de relleus. – Salt d’altura. – … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari