-
Articles recents
Comentaris recents
- Jose Miguel en BLOG 6èA
- suli en Votacions cançó final de curs
- izar jimenez en Votacions cançó final de curs
- Dana Roldán en Votacions cançó final de curs
- Nicolás reyes osorio en Votacions cançó final de curs
Arxius
Categories
Meta
Arxiu mensual: desembre de 2011
Inici de curs
A principi de curs no volíem aixecar la mà. Vam fer un tracte amb en Josep Maria, el nostre professor, ens vam comprometre a fer tots els deures i a tenir respecte amb els professors i companys. Des del dimarts … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari