Arxiu mensual: desembre de 2011

Inici de curs

A principi de curs no volíem aixecar la mà. Vam fer un tracte amb en Josep Maria, el nostre professor, ens vam comprometre a fer tots els deures i a tenir respecte amb els professors i companys. Des del dimarts … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari