ENGLISH DAY 2018

El passat dimecres 13 de juny els nens i nenes de quart vam participar a la 4a edició del Badalona English Day. Hem compartit el dia amb altres escoles de Badalona tot realitzant diferents activitats jugades i de comunicació oral en english. Here you have some pictures. It’s been A GREAT DAY!!!!!

Visita de la Kelsea a 3r A

Ahir dijous vam tenir la vistia de la Kelsea. La Kelsea és l’au pair de la Liya, és de Canadà i va venir a la classe a parlar-nos del seu país i a fer-nos alguns jocs amb l’ajuda de la Liya. Ens ho vam passar molt bé i vam poder parlar in english amb ella. Aquí teniu algunes fotos d’aquesta trobada.

L’hort al Jardí de les Ciències.

Un nou curs escolar els nenes i nenes de segon i tercer hem començat a anar a l’hort del Jardí de les Ciències al parc de Ca l’Arnús. Per començar l’activitat l’Esther de Conreu Sereny  ens ha explicat quines activitats durema terme i ja hem començat a dissenyar l’hort i a plantar les llavors. Endavant!

II Trobada dels Jocs al Parc

El passat dia 27 d’Octubre a la tarda, els alumnes de l’Escola Lola Anglada i Artur Martorell van protagonitzar la “II trobada de Jocs al Parc”. Aquesta celebració consistía en sis grups que s’havien de relacionar i compartir diversos jocs cooperatius, on el principal objectiu era la diversió i l’ajuda entre tots/es.  Va ser una jornada on els nens/es de tercer van compartir moments molt divertits i engrescadors al Parc de Ca l’Arnús, per tant, ha tingut una valoració molt positiva per part dels Mestres i nens/es que hi van participar.

Aquestes són algunes de les valoracions dels nens/es de l’Escola Lola Anglada:

• “Ens vam ajudar força entre tots/es”.
  • “Ens vam divertir molt amb nens/es que no coneixiem abans”.
  • “Vam fer nous amics que ens van ajudar en tots els jocs”.

Senderisme 4t maig 2017

Aquest tercer trimestre els alumnes de 4t hem participat en una activitat de senderisme, l’itinerari que hem realitzat ha estat el de “la Font de l’Amigó”, es tracta d’un sender local (que vol dir que és de menys de 10 Km, i en aquest cas circular) de la Serralada de Marina. Va ser una activitat a la natura molt maca.