L’hort al Jardí de les Ciències.

Un nou curs escolar els nenes i nenes de segon i tercer hem començat a anar a l’hort del Jardí de les Ciències al parc de Ca l’Arnús. Per començar l’activitat l’Esther de Conreu Sereny  ens ha explicat quines activitats durema terme i ja hem començat a dissenyar l’hort i a plantar les llavors. Endavant!

II Trobada dels Jocs al Parc

El passat dia 27 d’Octubre a la tarda, els alumnes de l’Escola Lola Anglada i Artur Martorell van protagonitzar la “II trobada de Jocs al Parc”. Aquesta celebració consistía en sis grups que s’havien de relacionar i compartir diversos jocs cooperatius, on el principal objectiu era la diversió i l’ajuda entre tots/es.  Va ser una jornada on els nens/es de tercer van compartir moments molt divertits i engrescadors al Parc de Ca l’Arnús, per tant, ha tingut una valoració molt positiva per part dels Mestres i nens/es que hi van participar.

Aquestes són algunes de les valoracions dels nens/es de l’Escola Lola Anglada:

• “Ens vam ajudar força entre tots/es”.
  • “Ens vam divertir molt amb nens/es que no coneixiem abans”.
  • “Vam fer nous amics que ens van ajudar en tots els jocs”.

Senderisme 4t maig 2017

Aquest tercer trimestre els alumnes de 4t hem participat en una activitat de senderisme, l’itinerari que hem realitzat ha estat el de “la Font de l’Amigó”, es tracta d’un sender local (que vol dir que és de menys de 10 Km, i en aquest cas circular) de la Serralada de Marina. Va ser una activitat a la natura molt maca.

ENGLISH DAY

El dimecres passat, 7 de juny, els/les alumnes de 4t de l’escola vam participar per primera vegada a l’English Day de Badalona. La trobada va ser a l’antic escorxador de Badalona i hi vam participar moltes escoles.

L’objectiu de la jornada era participar i compartir amb altres nens/es d’un conjunt d’activitats jugades on l’anglès era la llengua vehicular. Totes els jocs els havíem preparat prèviament a l’escola al llarg del tercer trimestre.

La valoració dels alumnes ha estat molt positiva.

Esperem tornar-hi a participar el curs que bé!

JORNADA D’ACTIVITAT FÍSICA INTERCENTRES ARTUR MARTORELL-LOLA ANGLADA

Ahir dia 7 de novembre, els/les alumnes de cicle mitjà de les escoles Artur Martorell i Lola Anglada, hem compartit un matí d’activitat física al parc de can Solei.

Els objectius de la Jornada han estat participar en diferents jocs en un entorn diferent i propiciar que els/les alumnes de les dues escoles es relacionin, tot fomentant diferents valors a través de l’activitat física com: la cooperació, el respecte, l’esforç…

I per acabar, hem fet un intercanvi de medalles i hem esmorzat junts, aprofitant el moment per compartir comentaris sobre la Jornada, tant alumnes com mestres.

La valoració de l’activitat conjunta ha estat molt positiva.