Els diplomes i els reconeixements

El divendres, dia 10 de juny, dins els actes de la Festa de Final de Curs de l’IE vàrem rebre els diplomes de participació a la cooperativa de mans del Regidor d’Ensenyament de l’Ajuntament de Castellterçol i de la nostra tutora. Uns dies abans havíem anat a la Caixa per fer l’ingrérs dels diners que hem destinat a l’ONG “Metges sense fronteres”. Participar en aquesta activitat ha estat una experiència molt divertida!

IMG_8181 IMG_8182

Hem parlat amb una altra cooperativa

Divendres a la tarda ens vàrem connectar per videoconferència amb els nois i noies de la cooperativa Kids Oló. Són alumnes de 5è i 6è de PRI de l’escola de Sta. Maria d’Oló que també fan un projecte de cooperativa com nosaltres. Després de presentar-nos ens van demanar si els podíem ensenyar el nostre logo i els va agradar molt. Després ens van ensenyar els seus productes i nosaltres també els vam ensenyar els que estem fabricant. Per cert han escrit comentaris en el nostre bloc. IMG_1714

Parlem per videoconferència

Hem parlat per Skype amb l’Amara de la cooperativa Valnalon que és qui ens ajuda amb els dubtes que puguem tenir a la nostra cooperativa. Ens va preguntar com vàrem escollir el logo, perquè era rodó i els colors que tenia i ens va dir que havíem encertat perquè normalment els logos de les cooperatives són rodons. També li vàrem explicar que ja tenim CIF, els estatuts i l’acta de constitució.  Llavors ens va preguntar perquè volíem tenir uns estatuts i li vàrem respondre que eren necessaris per tenir ordenades totes les feines de la cooperativa. I si algú marxés de la cooperativa? Hauríem de prendre la decisió de què faríem a l’assemblea.

Anem a l’Ajuntament per demanar el CIF de la cooperativa

El dia 17 de novembre vàrem anar a l’Ajuntament a entregar els papers de la nostra cooperativa i demanar permís per fer-la legal i poder vendre. A l’entrada vam donar els papers al recepcionista i ens hi va posar el segell. Després vàrem anar a la Sala de Plens i ens va rebre el Regidor d’Ensenyament, l’Albert Obrero. Li vàrem explicar què volíem fer i ell ens va donar el CIF. Després vàrem parlar dels treballs de màrqueting i de les feines que hem fent fins ara per posar en funcionament la nostra cooperativa. img_5829

Hem triat i dibuixat el logo

HPIM7394 Per poder fer un logo ben divertit del nom de la nostra cooperativa va venir a fer-nos un taller l’Anna Guixà. Ens va explicar que el nom havia de donar una idea d’allò que fabricaríem, que fos fàcil de pronunciar en qualsevol idioma i divertit. Després vam triar un dels logos que ja teníem fets amb el nom de la cooperativa i el va intentar perfeccionar i va sortir el logo final!