BENVINGUTS A 1R!!!

HOLA NOIS I NOIES

COM ESTEU…? COM HAN ANAT LES VACANCES…? JO SÓC L’ESTHER, SERÉ LA VOSTRA MESTRA, ESTIC MOLT CONTENTA I AMB MOLTES GANES DE COMENÇAR AQUESTA AVENTURA AMB TOTS VOSALTRES… JA SOU MOLT GRANS I COMENCEU PRIMER… GUAU… COM HEU CRESCUT…
AQUEST CURS TOTS I TOTES APRENDREM MOLTÍSSIMES COSES JUNTS, COSES QUE ENCARA NO CONEIXEM I D’ALTRES QUE SEGUR QUE JA SABEU I CONEIXEU PERÒ QUE ESTAN TAN AMAGADES QUE ENCARA NO LES HEU DESCOBERT.
A PRIMER TENIM UN MUNT DE LLIBRES QUE ENCARA NO HEU DESCOBERT I QUE A MIDA QUE VAGI PASSANT EL CURS CONEIXEREU, AQUÍ US DEIXO LA FOTO D’UN DELS MEUS PREFERITS, ÉS UN LLIBRE MOLT ESPECIAL QUE EM FA RIURE MOLT, LES IL·LUSTRACIONS SÓN MERAVELLOSES I QUE EM FA PENSAR QUE A MI TAMBÉ M’AGRADARIA VIURE AMB ANIMALS COM HO FA LA PROTAGONISTA DE L’ALBUM.
Salvatge

BÉ US ESPERO DIMARTS AMB MOLTES GANES DE DESCOBRIR MOLTES COSES.. PER CERT ANEU PENSANT EN UN NOM BEN XULO PER LA CLASSE.

UN PETÓ GEGANT

ESTHER

4 respostes a BENVINGUTS A 1R!!!

1. Rubén Fajardo (pare de l'Oriol i el Jan) diu:

Hola Esther, moltes gràcies per la teva energia i el teu oferiment als teus nous alumnes.
    De ben segur que aquest any compartirem tots plegats moments especials amb els nostres fills/es.

Per cert, MOLTES GRÀCIES PER L’EXCEL.LENT BENVINGUDA BEN MOGUDA, que ens heu donat tot el Claustre i Equip Directiu de l’Escola. Ha estat genial i us asseguro que a mi m’ha servit per estar encara més orgullós de tenir els meus fills en aquesta Escola.

GRÀCIES I ENDAVANT !!!

2. Rosa ( madre de Héctor ) diu:

Hola Esther, me uno a Rubén y os doy las gracias un año más, por el estupendo y movido recibimiento, por vuestro entusiasmo y simpatía.

Héctor a empezado muy contento y yo más, porque él estaba encantado con Mari Angels y me alegró mucho q el primer día me dijese “mama esta seño también me gusta mucho”

Así q adelante con este curso, q seguro q será enriquecedor para todos!!!!

3. Rosa ( madre de Héctor ) diu:

Héctor ha empezado muy contento y yo más, porque él estaba encantado con Mari Angels y me alegró mucho q el primer día me dijese “mama esta seño también me gusta mucho”

Así q adelante con este curso, q seguro q será enriquecedor para todos!!!!

4. Esther diu:

Hola papis i mamis emojis

Moltes gràcies a tots dos… la veritat és que el dia de “l’estrena” ens va fer una mica de vergonya però va ser molt divertit preparar-ho durant tota la setmana… Per mi també és tot un orgull poder treballar en aquesta escola.
    Pel que fa a la classe, la veritat és que em sembla que serà una classe molt divertida en la que riurem i aprendrem molt tots i totes… la cosa promet…jajaj… espero poder-ho fer igual de bé que ho va fer la Mari Àngels.

Moltes gràcies pels vostres comentaris