Ens estem adaptant!!!

Hola pares i mares!!!
Aquests primers dies a l’escola estan plens d’emocions, ens retrobem amb amics i amigues, en coneixem d’altres, descobrim un espai i unes mestres que són noves per nosaltres.
Però tot i els nervis que tot això ens comporta, ens ho passem molt bé. A la classe hem trobat un munt de joguines amb les que divertir-nos i jugar una bona estona.
Segur que molts de vosaltres us agradaria veure’ns per un forat, per veure que fem i com ens ho passem. Doncs aquí teniu una oportunitat….
Si voleu veure com han anat aquests primers dies,CLIQUEU AQUÍ!!!!

3 respostes a Ens estem adaptant!!!

1. Laura diu:

Que be Monica!! Ha sigut un bon començament, encara es d’hora per donar-ho per fet, però estic segura que será un gran any. Moltes gràcies per les fotos!!
    (Mama de Martina)

2. Gracias por las fotos Mónica!!! No dejes de enseñarnos qué hacen nuestros niños, después del malrato del primer día, Héctor está mucho más contento. Gracias.

3. Bé… Bon dia a tots!!

Sóc la mare del Leo Vives.
    El Leo ha començat una setmana més tard perquè hem estat fora uns dies de vacances..

Avui es el seu primer dia…aiii mare meva!!! Pobret..és l’ultim en arribar a aquesta gran aventura.. Ell no ha anat a l’escola bressol i de cop al cole i una setmana més tard!!!
    Per com és ell crec que no tindrà cap problema per adaptar-se..

Avui per ser el primer dia s’ha quedat la mar de content i veure tot de nens i nenes crec que li ha agradat moltíssim!!
    També li ha agradat en veure a la Mònica que ja la va conèixer el dia de la reunió…

He vist les fotos dels nens i nenes de la setmana de l’adaptació i molt xules!. Pel que es pot observar estan la mar de contents!! Gegegege!!

Bé.. Només volia presentar-me i dir-vos que per l’experiència del meu gran que ara va a 2n, tot anirà molt bé!

Mònica.. Ja m’explicaràs com va la setmana..gegegege.. Un petó!

Salutacions,
    Sílvia (mama Leo Vives)