CROS ESCOLAR 17-18

Hola classe Mitjans a la Jungla!!

Com bé sabeu aquest cap de setmana s’ha celebrat el cros escolar de Terrassa a la pista d’atletisme de Can Jofresa.

Representant a la nostra escola han participat dos nens de la classe, el Joel i el Yérik, que ho han fet d’allò més bé i han gaudit molt de l’experiència.
Clicant AQUÍ podreu consultar els resultats.

Espero que l’any vinent sigueu molts més els que us animeu a participar.

Salutacions!!

Publicat dins de General | 1 comentari

IL·LUSTRACIONS EN PARAULES

Hola famílies

Avui a la classe hem començat a fer un joc molt divertit, amb una il·lustració hem estat buscant paraules d’objectes que veiem. Aquí teniu una foto amb algunes de les coses que nosaltres hem trobat, però ens hem oblidat moltes… ens ajudeu a trobar algunes…?

Publicat dins de General | 1 comentari

TARDOR

Hola famílies

Ara fa uns dies que vam estar investigant la tardor, vam aprofitar que va començar l’estació per veure quines eren les característiques d’aquesta i fer un mini llibre.
També vam omplir la nostra taula de les investigacions amb tot d’objectes típics de la tardor i quan volem els podem veure molt d’a prop amb la lupa que tenim a la taula.
També hem aprofitat les sessions de plàstica per tal de decorar el passadís de tardor i fer diferents pintures de tardor.
Esperem que us agradin.
Us deixem algunes de les imatges d’aquests dies, cliqueu aquí.

ANIMALS VERTEBRATS

Hola famílies

Ara ja fa uns dies que a medi hem començat la nostra segona investigació, els animals vertebrats.
Per començar ens hem col·locat per parelles i hem estat pensant i escribint totes aquelles coses que sabem dels animals vertebrats i quins vertebrats coneixem. Una vegada feta tota aquesta feinada, hem fet una petita exposició per explicar a tots els nostres companys i companyes que en sabem.
Encara ens queda molt per investigar i per aprendre dels animals vertebrats i segurament més d’un cop us demanarem ajuda… Però ara ja hem començat i en tenim moltes ganes d’aprendre moltes coses.
Podeu veure algunes fotos de com va anar aquest procés clicant aquí.

20171026_122740

VIDEOCLIP BENVINGUDA

Hola famílies

Ara ja fa uns dies vam fer la reunió de la classe on vam parlar de tot allò que faríem durant aquest curs i vam recordar normes de l’escola que sovint ens oblidem de que ajuden molt als vostres fill i filles.
També vam passar un videoclip amb una cançó feta pels nens i les nenes de la classe dels mitjans a la jungla, com que van haver-hi moltes famílies que no el bau poder veure us el deixo aquí. Espero que us agradi.

Publicat dins de General | 6 comentaris

COMENCEM EDUCACIÓ FÍSICA!

HOLA CLASSE DELS MITJANS A LA JUNGLA!!

SÓC EL CESC.
ARA QUE JA FEU PRIMER DEIXAREM DE FER PSICOMOTRICITAT I COMENÇAREM A FER EDUCACIÓ FÍSICA.

FAREM EDUCACIÓ FÍSICA ELS DIMARTS A LA TARDA I ELS DIVENDRES AL MATÍ. AIXÍ DONCS, AQUESTS DOS DIES, HAUREU D’ANAR VESTITS AMB XANDALL I CALÇAT ESPORTIU PER FER LA CLASSE. QUAN ACABEM TINDREM UNA ESTONA PER CANVIAR-NOS I RENTAR-NOS, PER AIXÒ CAL QUE PORTEU A LA MOTXILLA UNA SAMARRETA DE RECANVI I UNA TOVALLOLA PETITA.

ESMORZEU BÉ I VENIU AMB LES PILES CARREGADES, FINS DIVENDRES!!!

CESC

BENVINGUTS A 1R!!!

HOLA NOIS I NOIES

COM ESTEU…? COM HAN ANAT LES VACANCES…? JO SÓC L’ESTHER, SERÉ LA VOSTRA MESTRA, ESTIC MOLT CONTENTA I AMB MOLTES GANES DE COMENÇAR AQUESTA AVENTURA AMB TOTS VOSALTRES… JA SOU MOLT GRANS I COMENCEU PRIMER… GUAU… COM HEU CRESCUT…
AQUEST CURS TOTS I TOTES APRENDREM MOLTÍSSIMES COSES JUNTS, COSES QUE ENCARA NO CONEIXEM I D’ALTRES QUE SEGUR QUE JA SABEU I CONEIXEU PERÒ QUE ESTAN TAN AMAGADES QUE ENCARA NO LES HEU DESCOBERT.
A PRIMER TENIM UN MUNT DE LLIBRES QUE ENCARA NO HEU DESCOBERT I QUE A MIDA QUE VAGI PASSANT EL CURS CONEIXEREU, AQUÍ US DEIXO LA FOTO D’UN DELS MEUS PREFERITS, ÉS UN LLIBRE MOLT ESPECIAL QUE EM FA RIURE MOLT, LES IL·LUSTRACIONS SÓN MERAVELLOSES I QUE EM FA PENSAR QUE A MI TAMBÉ M’AGRADARIA VIURE AMB ANIMALS COM HO FA LA PROTAGONISTA DE L’ALBUM.
Salvatge

BÉ US ESPERO DIMARTS AMB MOLTES GANES DE DESCOBRIR MOLTES COSES.. PER CERT ANEU PENSANT EN UN NOM BEN XULO PER LA CLASSE.

UN PETÓ GEGANT

ESTHER

Publicat dins de General | 4 comentaris

LES CANÇONS DEL TERCER TRIMESTRE

Hola famílies,
aquí teniu els enllaços de les cançons treballades aquest últim trimestre del curs. Esperem que gaudiu molt de l’estiu i que canteu molt!

ELS PERSONATGES DE SANT JORDI

LA PRIMAVERA JA ÉS AQUÍ

LA PRIMAVERA DE VIVALDI

UNA MOSCA VOLAVA PER LA LLUM

HOLA PAPALLONA

ET DIRÉ UN SECRET MOLT FI

LA SERENATA

L’AVI QUE ESTIMA EL MAR

PASSEGEM-NOS PEL BOSC

Bea

COMIAT DEL PADRINS I PADRINES

Hola famílies,

Després de tres cursos amb els nostres padrins i padrines, ha arribat el moment d’acomiadar-los. Ja han acabat a l’escola i se’n van a l’institut. És per aquest motiu que abans de marxar ens vam fer tots un regal. Aquí teniu algunes imatges del moment de l’intercanvi. (Fotografies padrins/es)

Els desitgem el millor en aquesta nova etapa que comencen. Gràcies per tot!

Bea

ELS CUIDADORS DE MASCOTES

Hola famílies!

El passat divendres vam realitzar una activitat en relació a la cura de les mascotes que podem tenir a casa. Realment, ja sabien bastant del tema, només els faltava el diploma de cuidadors! L’objectiu era conscienciar als nens i nenes sobre la importància de cuidar dels animals i que és una gran responsabilitat. Si es tenen animals a casa, s’han de cuidar! A tots ens va agradar molt! Aquí teniu algunes fotografies de l’activitat.